احساس

حس خیلی بدیه کسی رو که دوس داری بعد 2 ماه بری ببینیش اونم سالگرد دوستی! و تو چشات نگا کنه بگه گم شو بیرون حوصلتو ندارم. از همه چی خستم. خدایا میدونم اونجایی که بهم سخت میگیری اوج دوست داشتنته. اما من 2 ساله دارم تاوان میدم تاوان علاقمو یا حاجتمو بده یا زندگیمو بگیر . کاملا افسرده شدم چقد باید حلقه ایی که با هم خریدیمو تو سرم بکوبه و عکسامو از آلبوم دراره بریزه جلوم بگه دیگه کاریت ندارم برو پی زندگیت. آخه احمق تو همه زندگی منی من کجا برم. من احمقم با وجود سردیای که ازت میبینم باز دوست دارم. کاش یه بار من ناز میکردم کاش یه بار من قهر میکردم. همه تو ناز میکنی من اشک و التماس و خواهش. خدایا به حق بزرگیت برش گردون عیب نداره اگه کتکم میزنه اگه تحقیرم میکنه. من میخوامش. نمیتونم بی اون باشم. کاش اشکایی که از چشام ریخو یه روزی تو چشاش ببینم. خدایا خستم از شرایطم. از اینکه همه به هم رسیدن میخندن شادن اما من سر جای همیشگی میمونم. مگه ...... خدایا عاشقتم .عیب نداره اگه دلم شکسته تو دوباره مرحمش میزنی میدونم

نظرات شما عزیزان:

مرآت
ساعت15:46---24 مهر 1392
سلام عزیز جونی. مرآتم. خوبی. ممنون که با وجود نبودم سر میزنی بهم. فاطمه جانم اینا چیه نوشتی ؟ ببین من اصلا نمیخوام سرزنشت کنم. اصلا. منم تو شرایطت بودم. منم حالتو درک میکنم. منم تحقیر شدم. بیتفاوتی دیدم ولی ادامه دادم. کتک نخوردم ولی بعضی وقتا رفتارایی سرد دیدم که از کتک خوردن هم بدتر بود با این حال موندم وادامه دادم. خودمو خوار وخفیف کردم. واسه خاطر کی؟ یه آدم بی ارزش. دوست توام یکی مثل سعید. یه بی ارزشی که معنی محبتو نمیفهمه. تو الان توی گودی . داغی . نمیتونی ازش بکنی. نمیتونی زشتی کاراشو بفهمی. فاطمه من 3 ماه میشه که از اون گود اومدم بیرون. از بیرون گود دارم نگاه میکنم. سعید واقعا لیاقت منو نداره. همینطور که مطمئنم دوست تو نداره. خواهش میکنم حرفمو بفهم. از خدا نخواه دلشو نرم کنه. از خدا بخواه اونچه لیاقتشو داری وخیرت توشه تو مسیرت قرار بده. من الان ذره ای حس به سعید ندارم. به سعیدی که چقدر واسش اشک ریختم. خودت خوندی دیگه مطالبمو. ولی الان نه. امیدوارم توام اینجوری بشی. میشی. فقط کافیه بخوای. باور کنی اون لیاقت تو رو نداره وتو ارزشت بیشتر از ایناست. برات دعا میکنم عزیز دلم. واسه اینکه دلت آروم شه وبتونی بهترین تصمیمها رو بگیری

شیرین
ساعت18:27---22 مهر 1392
ببینم دختر تو غرور نداری
ادم هر چه قدر هم عاشق باشه بلاخره یه کمی غرور براش میمون
بابا ولش کن دیگه ... به خدا برو یه مشاوره . عزیز من زیبایی باید به سیرت باشه نه به صورت
ینی چی خوشکله ؟؟ خواهراش با کلاسن؟
کلاس اونا ضامن خوشبختیه تو نیست / به خدا خوبختی تو اینا نیست
اصلا اون وبلاگ منو از اول خوندی ؟؟؟
اگه خونده باشی میفهمی که مهرداد از نظر موقعییت از امیر سر تر بود خیلی هم خوشکل تر ولی قلب امیر رو زیبا تر دیدم نه اینکه اون بد باشه ها نه ...
اصلا خودتو با یه چیزی سرگرم کن هر چی خیره پیش میاد
به اون روزی فکر کن که زنش شدی و همین خوشکلی بلای زندگیت شده و همون خواهرا خونه خراب کنت اون وقت همه اش داری دعا میکنی خدا یا چشام باز شده پشیمونم کاش منو برگردونی عقب ... خدا یا این اشتباه رو از زندگیم پاک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:,ساعت 23:18 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست