زمـــــــــــــــــــــین


احساس

آري تو راست مي گويي، آسمان مال من است، پنجره، فكر، هوا، عشق، زمين، مال من است. اما سهراب، تو قضاوت كن، بر دل سنگ زمين جاي من است؟ من نمي دانم چرا اين مردم، دانه هاي دلشان پيدا نيست. صبر كن اي سهراب... قايقت جا دارد؟ من هم از همهمه ي داغ زمين دلگيرم. به سراغ من اگر مي آييد، تند و آهسته چه فرقي دارد؟ تو هرجور دلت خواست بيا! مثل سهراب دگر جنس تنهايي من چيني نيست كه ترك بردارد. مثل مرمر شده است چيني نازك تنهايي من...

نظرات شما عزیزان:

مرآت
ساعت22:18---24 مهر 1392
توی وبلاگم نظرتو گفتی ومن ترجیح میدم توی وبلاگ خودت جوابتو بدم. فاطمه تو واقعا درگیر چهره اونی؟ خیلی بچه گانه داری فکر وعمل میکنی. مگه چهره واست عشق میاره؟ محبت میاره؟ آب ونون میشه مگه برات. دنبال شعور طرفت باش. دنبال معرفتش. پشیمون میشیا. به خدا پشیمون میشی. چهره به مرور زمان تکراری میشه. ولی شعور آدما واخلاق خوبشون هیچوقت دلزدگی نمیاره. اینو مطمئن باش. امیدوارم به درک درست برسی. به خاطر خودت میگم عزیز دلم. چون میدونم داری اشتباه میکنی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:,ساعت 22:50 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست