سیگــــــــــــــار


احساس

+زنے ڪـہ سیگار مے ڪشـב یعنے یڪ تناقص پر معنے یعنے روפـے ظریف … با زפֿـمے مرבانـہ ...

نظرات شما عزیزان:

▁▂▃▅ نفـــــــرت ▅▃▂▁
ساعت23:53---13 آبان 1392
وبت محشـــــــــــره
لعنتـــــــــــــــي با او چگونه مي گذرد كه با مـــــــــــــن نمي گذشت...نفــــــــرتZ


من
ساعت15:05---2 آبان 1392
ﻫﯽ! ﻧﯿﻮﺗﻦ
!
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺩﻡ ﺍﺯ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﻣﯿﺰﻧﯽ..

ﻣﺮﺍ ﮐﺸﻒ ﮐﻦ
!
ﻣﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﺪﺍﻡ ﻏﻢ ﻫﺎ ﺟﺬﺑﻢ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ...!!!


مرآت
ساعت20:39---30 مهر 1392
دیروز سعید اومده بود پیشم خیلی دنبال ارتباط دوبارست فاطمه. ولی من دیگه حسی ندارم. ازش کندم. خوشحالم. الان میفهمم چه اشتباهی بود ادامه ارتباط با اون. الان شادم. خوشحالم. امیدوارم. توام اینجور میشی عزیزم. باورکن. فقط اراده کن. کمی با اراده باش. روزی میاد خدارو هزاران بار شکر میکنی که چنین آدمیرو از زندگیت کند.

نفـــــــــرت
ساعت0:32---29 مهر 1392
سلام ممنون كه به وبم سر زدي من يه زماني عاشق دختري بنام زهرا بودم اونم يه همكلاسي داشت بنام فاطمه/يه روزي اينا باهم دعواشون ميشه فاطمه به زهرا گفته بود دست از سرم برداره/زهرا هم باچاقو اينو زده و كشته...زندگي من خيلي پيچ و خم داره بيا به اين وبم شايد يك درصد از زندگيمو بدوني چيا كشيدم...نفــــرت
عاشق عنوان ویلاگتم.*لعنتی با من چگونه میگذشت که با او نمیگذرد*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:,ساعت 22:34 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست