عاشقانه


احساس

عاشقانه هایمان را با او تکرار نکن اگر عاشقت باشد عاشقانه ای برایت میسازد که من جا انداخته ام!! فلسفــــه خَـــــم شـــد منطــــق ، جــنـــون گــرفـتــــــ فِقــــه ، کــافــر شـد وقــتـــی کــــه خدایـــم شــدند ، چــشمــانَــتــــــــ دلـــم تکـــــــبـیر گــفتــــــ... نمـــاز خــوانــدم بـه قـبـــله ی نگــاهَـتــــــ دیگــر نـمی نــویسـمت ... هــرکـس بــه چشــم هــایــم نگــــــاه کنــد تـــو را خــواهــد خــوانـد... چِشمانـَتــ رآ درویش کُن بهـ رویِ عـُریانی ِ احساســَم من در طبق ِ اخلاص گذاشتهـ بودمــَش برایــَتــــ خوش به حالش خوش به حال اونی که... سالها بعد وقتی در آغوشت آرام گرفته است زیر گوشش زمزمه میکنی... قبلتر از اوها... همه سوء تفاهم بودند... خــواب هـایـم بــوی تن تــو را مـے دهــد نـڪـنـد آن دورتــر هـا نـیـمـہ شـب در آغــوشـم مـے گـیــــرے؟!! مردِ من از آن مردهایــی نیست كه بپسند ی از آن مردهایــی نیست كه برایت ستاره بچیند... فقط از آن دسته معدود مردهایــی ست كه ؛ وقتــی نمــی بینــی اش انگار چیز بزرگـی كم داری... چیزی قد دوست داشتن هایت كه با كسـی تكرار نمــی شود!!!

نظرات شما عزیزان:

مرآت
ساعت21:40---10 آذر 1392
من لیسانسم مدیریت بازرگانی بوده ولی ارشد دارم مدیریت دولتی با گرایش مالی میخونم.منم درگیر اماده کردن مقاله ها وکنفرانسام. ارشد برعکس کارشناسی بیشتر از میان ترم باید دنبال مقاله واین چیزا باشی

arash
ساعت22:18---9 آذر 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزن لطفا

مرآت
ساعت22:10---9 آذر 1392
سلام دوست من چطوری؟ خبری ازت نبود. وقت امتحاناتته؟ موفق باشی. واسه من دی شروع میشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392برچسب:,ساعت 22:3 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست